Witam, Poniżej opiszę jak wyregulować zawory w ciągniku.
Luz zaworowy zawsze ustawia się na zimnym silniku i powinien on wynosić 0,3mm zarówno dla zaworów ssących jak i wydechowych.
Pierwszym krokiem jest demontaż pokrywy zaworów,ustawiamy pierwszy tłok w GMP (w górnym martwym położeniu) następnie przy pomocy szczelinomierza ustawiamy szczelinę (luz) 0,3mm.
Jak znaleźć GMP?
Tok znajduje się w GMP gdy oba zawory są zamknięte a dźwigienki zaworowe są uniesione maksymalnie do góry.
Pamiętaj, że luz zaworowy zawsze ustawia się na wyłączonym odprężniku.
a co może być gdy ustawię zawory tak jak w książce pisze i po odpaleniu gdy zgaszę luzy na zaworach się przestawiają proszę o radę bo nie wiem co jest silnik jest po remoncie,porady proszę na pasibrzuchpl@interia.pl z góry dzięki
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń